donderdag 13 mei 2010

H&M H&M H&M

Alweer een tijdje geleden, maargoed. Ik ben de voorbije dagen ziek geweest -en nog steeds trouwens- en ik heb denk ik elke mogelijke webshop die er is afgekeken. Haha, en ik heb iets heel erg leuk ontdekt, de nieuwe collectie van de H&M is weer online op de site ! Er zitten echt heel erg leuke rokjes, shirtjes en accesoires tussen !

Ik heb ook enkele dagen geleden een erg leuke nagellak gekocht, oké, het is dan wel geen look-a-like van de bekende 'Jade' van Chanel, maar ik vind het ook een erg leuk & fris kleurtje. Goed voor een instant zomergevoel !


















- Ongeveer deze kleur van nagellak & btw. Ik vind dit een heel leuke foto, haha

2 opmerkingen:

  1. Hopelijk word je snel beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke nagellak! Misschien wil je ook op mijn blog kijken en volger worden? En laat een berichtje achter als je wilt!

    http://theonlyfashionprinces.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Write a lovely message