zaterdag 1 mei 2010

1 may (:

Het is weer mei, de zon begint te schijnen, er komen bloemen uit & over 2 maanden heb ik eindelijk zomervakantie. Het leven kan toch mooi zijn (':

Maargoed. Het is al een tijdje geleden dat ik van me heb laten horen, maar ik heb in de tussentijd zeker niet stilgezeten (aa)

Ik ben de laatste tijd namelijk druk bezig met zomerspullen verzamelen !
Vraag me niet waarom, maar als ik iets zie voor de zomer dan moét ik het gewoon kopen haha. Verslaving~

Enkele voorbeelden ;d

Dit jurkje moest ik gewoon kopen haha, en ook nog een ander van de H&M, maar daar kan ik geen afbeelding van vinden n.n





















en ik heb ook nog een leuke zomertas, 2 paar ballerina's, een handtas en enkele shirtjes en rokjes gekocht (aa). Ik hou van de zomer ^^

1 opmerking:

Write a lovely message